Shop Mobile More Submit  Join Login
revenge by Fukari revenge by Fukari
oh Sasuke... >__>"
I'm trying to read Naruto again... but Sasuke is sooo annoying.. :I

btw if you can't read my handwritings:
Sasuke : I have to DESTROY KONOHA. I have to kill ppl who killed my bro! I want Itachi back!
Itachi : WTF BRO?! actually YOU are the one who killed me! like a 5 chapters ago. don't remember?!
Add a Comment:
 
:icondarkartsfart:
darkartsfart Featured By Owner Mar 20, 2015
... Why does Sasuke have fans again?
Reply
:iconsmokot:
SmoKot Featured By Owner Feb 5, 2015  Student General Artist
Chyba miał PMS jak go zabijał
Reply
:icongrapekiwi:
GrapeKiwi Featured By Owner Oct 7, 2014
thank you! i kept saying that
Reply
:iconaegaeum:
Aegaeum Featured By Owner Oct 7, 2014  Hobbyist Photographer
Finally someone made this !
Reply
:iconbluesag:
bluesag Featured By Owner Jul 16, 2014  Hobbyist Artist
lol
Reply
:iconashleyjordan:
ashleyjordan Featured By Owner Jul 8, 2014  Hobbyist General Artist
Sasuke's the reason I stopped xD

So glad you pointed such an obvious fact out, if only the ducktailed weirdo figures that out :giggle:
Reply
:iconcrursesmmg66:
CrursesMMG66 Featured By Owner Jun 11, 2014
XDD genial
Reply
:iconxshinku:
xShinku Featured By Owner Apr 23, 2014  Student Digital Artist
LMAO!
Reply
:icondarktarja1:
Darktarja1 Featured By Owner Jan 25, 2014
XDDD Tak Itachi masz rację XDDD Sasuke jest daremny ^^
Reply
:iconcaileychan:
CaileyChan Featured By Owner Nov 10, 2013  Hobbyist General Artist
Pikachu-lol 
Reply
:iconghosthause:
GhostHause Featured By Owner Nov 6, 2013  Professional Digital Artist
Thank you for doing this ^_^
Reply
:iconazurelegance:
azurelegance Featured By Owner Oct 13, 2013  Student Traditional Artist
Sasuke's face is PRECIOUS lololol.
Reply
:iconbadass-mcbassington:
Badass-McBassington Featured By Owner Sep 11, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I started reading Naruto again and my only thoughts revolved around "S**t Sasuke... I think you more therapy than me" :o (Eek)  
Reply
:iconayousif:
ayousif Featured By Owner Aug 16, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Both of us have the same opinion on Sasuke... How nice! :D



But I think Sakura's annoying too. >_>
Reply
:iconxventressx:
xVentressx Featured By Owner Sep 16, 2013
I agree,she is annoying sometimes.
Reply
:iconayousif:
ayousif Featured By Owner Sep 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
She's such a liar... >_>
Reply
:iconxventressx:
xVentressx Featured By Owner Sep 18, 2013
And sometimes plain stupid >,<
Reply
:iconayousif:
ayousif Featured By Owner Sep 19, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Seriously. -_- She's so.... Useless.
Reply
:iconxventressx:
xVentressx Featured By Owner Sep 20, 2013
In 'Naruto' indeed she is-.-
Reply
:iconayousif:
ayousif Featured By Owner Sep 20, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Lol.
Reply
:iconxventressx:
xVentressx Featured By Owner Sep 20, 2013
XD
Reply
(1 Reply)
:iconmirra96:
mirra96 Featured By Owner Aug 15, 2013
Shut up duck butt kid you whine 2 much!! DX love this pic btw X3
Reply
:iconkirepapa:
KirePapa Featured By Owner Jul 21, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Hahaha this cracked me up XD
Reply
:iconneko-chan123456:
neko-chan123456 Featured By Owner Jul 11, 2013
i honestly think the only reason sasuke wants to destroy the village is because he knows that he made a mistake big time with killing his brother and he needs to blame somebody or something and idk why but i still like sasuke as a character he really did have a fucked up life considering the fact his whole village betrayed him....people say he's annoying but i dont see it and (keep in mind im not a fangirl) its just sad knowing that the place were he lived and the adults he trusted betray his trust....but i kinda think sasuke is turing from being a complex character into being a plot device because his change from good to bad was very fast is it the authors way of saying he wants the story to end?
Reply
:iconrainbow-wolf99:
rainbow-wolf99 Featured By Owner Jul 2, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I never liked Sasuke, he is very, idk just annoying :p
Reply
:iconlilithhatchersoon:
LilithHatchersoon Featured By Owner Jun 25, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Yeah,I get that you're annoyed by sasuke.
Anyway,I just now relaised that you never drew Naruto,hope you will one day :-)
Reply
:iconpaint-pup:
paint-pup Featured By Owner Jun 17, 2013
I never got how Sasuke wanted to destroy the one thing Itachi literally DEDICATED HIS LIFE AND BEING TO PROTECT (aside from him) in order to "honor my brother, and take revenge for his death"
Reply
:iconemeraldbeauty:
emeraldbeauty Featured By Owner Jun 28, 2013
THANK YOU OHMYGOD. And even if he did want to honor and avenge his brother, at the most, he should just kill the only ones who knew about it, the elders and Danzo.
Reply
:icondarkbluemachine:
DarkBlueMachine Featured By Owner Jun 14, 2013  Student General Artist
Hes such a little bitch :iconughhplz:
Reply
:iconemeraldbeauty:
emeraldbeauty Featured By Owner Jun 28, 2013
ohmygod, I'm laughing so hard right now from your comment! And yes, yesh he is. :pray:
Reply
:iconliahansen:
LiaHansen Featured By Owner Jun 13, 2013  Student Artist
Ha! You're right, Sasuke's kind of a tool. I love Itachi's face. :D
Reply
:iconelevenhearts10:
ElevenHearts10 Featured By Owner Jun 13, 2013  Student General Artist
This is legit.
Reply
:iconriku8406:
Riku8406 Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist General Artist
i like sasuke...
good drawing though...
Reply
:iconkyouningyou:
Kyouningyou Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist
To be completely fair, little kids tend to be traumatized when they watch their entire family get slaughtered over and over again for seventy-two hours, and traumatized minds not always work so good.
Reply
:iconcorrupttessa:
corruptTessa Featured By Owner Jun 13, 2013
lol Baaaka :D
Reply
:icontara05:
Tara05 Featured By Owner Jun 12, 2013
Hm? I don't think it's so illogical, because it was the Hidden Village that compelled Itachi to murder the village and have Sasuke kill him.

With that said though, I agree that Sasuke reacted to rashly. I hardly remember much of the story now though.
Reply
:iconkyuubifan8897:
kyuubifan8897 Featured By Owner Jun 11, 2013
This is nice!
Reply
:iconnoir-x:
Noir-x Featured By Owner Jun 11, 2013
so perfect XD czasem myślę że sam autor już nie wie o co chodzi w naruto.
świetne miny :'D <3
Reply
:icondarkpika-sama:
DarkPika-Sama Featured By Owner Jun 11, 2013  Hobbyist General Artist
:facepalm: This is exactly why I gave up on the series long ago because crap like this keeps happening. Sasuke, stop being a bipolar tsundere already. :lol:
Reply
:iconashleyjordan:
ashleyjordan Featured By Owner Jun 10, 2013  Hobbyist General Artist
Hahah this is PERFECT! I completely agree, Sasuke's irritating logic and emotional incapability really ruined Naruto for me...plus all those pointless arches. You did awesome, love their super dramatic expressions
Reply
:iconink-night:
Ink-Night Featured By Owner Jun 10, 2013  Student General Artist
That's what I said when it happened...Just keep reading <3
Reply
:iconkristina-spahr:
Kristina-Spahr Featured By Owner Jun 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
Even Itachi was like WTF? I thought he would actually go back to Konoha
Reply
:icongwen-cav:
Gwen-cav Featured By Owner Jun 10, 2013
xD :lol: SO true!!
Reply
:iconaerithechidna4rt:
AerithEchidna4rt Featured By Owner Jun 10, 2013  Hobbyist General Artist
x'D Omg
Reply
:iconpatipati225:
PatiPati225 Featured By Owner Jun 10, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Haha XD
Czym kolorujesz skórę, jeśli można wiedzieć ?
Reply
:iconmaplekitty34:
MapleKitty34 Featured By Owner Jun 10, 2013  Student General Artist
Wtf Sasuke.
Just.... Wtf?
Reply
:iconchimeryczkaa:
chimeryczkaa Featured By Owner Jun 10, 2013
Ja tam tylko w Naruto lubiłam początkowy skład Akatsuki. Wszystko inne meh. No chyba, że Kakashi, o.
Reply
:iconlynxina:
Lynxina Featured By Owner Jun 10, 2013  Hobbyist General Artist
So truuuue xD
Reply
:iconlordvetinari:
LordVetinari Featured By Owner Jun 10, 2013  Hobbyist Digital Artist
Actually, didn't he die of a already existing illness?
Reply
:iconkirinoru:
Kirinoru Featured By Owner Jun 10, 2013  Student Artist
ooohhh... ale on go zabił bo NIE WIEDZIAŁ a nie wiedział po ppl sprawili ,że ich brat tak musiał się zachowywać omg T_T"
A skoro to ONI sprawili to przecież ich wina, ne? Fuki-chan?

x"D :heart:

Ok, już ,btw, mnie też Sasuke drażnił, choć może nie aż tak żeby nie móc czytać x"D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 9, 2013
Image Size
429 KB
Resolution
693×870
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
34,098
Favourites
1,246 (who?)
Comments
84
×